Betaal in 3 termijnen tegen 0% rente

2 jaar garantie

Gratis bezorgd in Nederland en België

Avond- en weekend levering

Uit voorraad leverbaar

[email protected] of +31 180 70 92 60 

0

Veelgestelde vragen

Betaling

Kan ik gespreid betalen?

Betaal je je aankoop liever niet in één keer? Maak dan gebruik van in3: de enige gespreid betaalmethode met 0% rente. In drie keer betaal je het aankoopbedrag zonder extra kosten. Zo koop je binnen je budget je favoriete product. Het minimale bestelbedrag is € 100,- en het maximale bestelbedrag is € 3.000,-.

Voorafgaand aan de betaling doet in3 een supersnelle gegevenscontrole. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kan je contact opnemen met in3 of kiezen voor een andere betaalmethode. Wil je meer informatie over in3? Bezoek dan: www.payin3.nl.

Hoe werkt het?

1. Kies & check:
Kies in3 bij het afrekenen, het systeem doet een supersnelle gegevenscontrole.

2. 1e betaling & verzending:
Je doet direct je eerste betaling en de bestelling wordt verzonden.

3. 2e & 3e betaling:
Binnen 30 dagen doe je de tweede betaling en binnen 60 dagen doe je de derde betaling.

Kan ik achteraf betalen?

Dat kan, kies dan bij het uitchecken voor de optie “Klarna Afterpay”. Let wel op dat deze betaalmethode eerst goedgekeurd en geautoriseerd moet worden voor we de order in behandeling nemen.

Wil je meer informatie over Klarna Afterpay? Bezoek dan: www.klarna.com

Levering & Retourneren

Wat is de levertijd van een marmeren tafel?

Wij leveren onze marmeren tafels uit voorraad. Dit betekent dat we een levertijd van 15 werkdagen hanteren voor jouw marmeren tafel (in Nederland en mits jouw agenda dit ook toelaat). Is jouw gewenste formaat onverhoopt niet op voorraad? Dan duurt het 4-5 weken.

Gedurende de grote drukte van de maanden december en januari kunnen leveringen langer duren dan 15 dagen. Ook wanneer de tafel voorradig is.

Wat gebeurt er na mijn bestelling?

Na de bestelling ontvang je een bevestigingsmail op het door jouw aangegeven e-mailadres. Als jouw tafel in de webshop op “voorradig” stond zal de tafel op de eerstvolgende donderdag of zaterdag overgedragen worden aan de transporteur. Deze zal in de dagen erna via mail verschillende tijdsvakken aangeven waarin de levering plaats kan vinden. Onze transporteur komt op de afgesproken datum de tafel bij jou in de huiskamer zetten en neemt het verpakkingsmateriaal weer mee terug.

Als de tafel in de webshop op “Nabestelling” stond is deze niet op voorraad. De levertijd bedraagt dan 3-5 weken. In de tussentijd houden wij jou per mail op de hoogte van de status. Als de tafel bij ons binnen is zal de transporteur contact met je opnemen om een afspraak te maken.

Naar welke landen levert Marmerentafels?

Wij leveren in heel Europa! De bezorging in Nederland en België is gratis, de leverkosten hierbuiten verschilt per land en zal worden meeberekend bij de checkout

Is de levering altijd gratis?

– Wij leveren altijd gratis tot aan de begane grond in heel Nederland en België.
– Voor levering op verdiepingen waarbij de tafel in een personenlift past is dit ook gratis.
– Voor levering van al onze eettafels op verdiepingen zonder lift is dit niet inbegrepen. Hiervoor vragen wij jou om zelf te zorgen voor een verhuislift naar de verdieping of kan dit tegen een meerprijs worden gefaciliteerd door onze transporteur.

Kan ik mijn order ruilen of retourneren?

Je hebt het recht om je bestelde items binnen 14 dagen te ruilen of retourneren. Stuur je de gehele order terug? Dan retourneren wij het aankoopbedrag binnen 10 werkdagen nadat de tafel bij ons binnen is aan je terug.

Let er op dat de tafel in de tussentijd het beste niet gebruikt kan worden, omdat de tafel volledig in takt en zonder gebruikerssporen bij ons terug dient te komen.

Product

Kan ik een specifiek marmeren blad uitzoeken?

Dit kan helaas niet. De bladen staan verpakt in onze loods en worden door onze transporteur uitgeleverd. Elk blad is uniek maar wij zien er op toe dat er consistentie zit in de producten die wij verkopen. Mocht het blad desondanks toch niet bevallen, kunt u deze binnen 14 dagen kosteloos retourneren.

Heb ik garantie op mijn marmeren tafel?

Dat heb je zeker – we geven 2 jaar garantie op iedere marmeren tafel. Garantie heeft betrekking op fabrieksfouten (scheuren en barsten).

Wat is voor mij de juiste tafelmaat?

Voor onze rechthoekige eettafels hanteren wij de vuistregel: 60cm per stoel. Onze standaard 200cm tafels zijn dus geschikt om 3 stoelen aan weerszijden te zetten. Voor ronde tafels geldt: Diameter 120cm = 4 stoelen, 140cm = 6 stoelen, 160cm = 8 stoelen. Zie ook bij alle producten het kopje “Maathulp” voor mee informatie.

Horen oneffenheden op mijn tafel?

Als natuurproduct is marmer per definitie imperfect. Vaak zitten er nog oneffenheden en oppervlakkige fossieltjes in het blad, ondanks de polijstlaag. Verwar daarom deze oneffenheden niet met beschadigingen aan het blad. Zo kan je in het marmer haarscheurtjes of plekjes ontdekken die lijken op putjes (bij Carrara marmer wordt dit wordt ook wel Taroli genoemd) . Dit vormt verder geen risico voor de duurzaamheid van je tafel.

Onderhoud

Hoe bescherm ik mijn marmeren tafel?

De tafel heeft een glanzende polijstlaag die bescherming biedt. Desalniettemin, adviseren wij jou om het blad te behandelen met impregneer middel. Deze behandeling voorziet de tafel van een extra beschermlaag tegen zuren, vocht en vuil. Volg altijd de instructies van het etiket. Ook raden we aan gebruik te maken van onderzetters en placemats om je tafel te beschermen.

Herhaal de impregneerbehandeling elke 6 maanden met in ieder geval 1 laag nieuwe impregneer. Dit zorgt ervoor dat  jouw tafel maximaal beschermt blijft

Daarnaast kunnen er oppervlakkige krassen ontstaan bij normaal gebruik. Net als bij een houten tafel adviseren wij om de tafel eens in de zoveel tijd opnieuw te laten polijsten. Zo zorg je ervoor dat het blad weer als nieuw is.

Shop hier onze al onze onderhoudsproducten

Is mijn marmeren tafel gevoelig voor vlekken?

Marmer is een poreuze natuursteen. Zuren of vloeistoffen kunnen voor doffe vlekken en kringen zorgen als je dit laat intrekken. Wij adviseren daarom gebruik te maken van onderzetters en/of placemats en om bij morsen direct de tafel af te nemen met een vochtige doek. Daarnaast adviseren wij jou om de tafel periodiek te behandelen met impregneer middel om hem nog beter te beschermen.

Voor advies over het verwijderen van vlekken verwijzen we je graag door naar de pagina met alle onderhoudsproducten, hierop staat onderaan uitgelegd welk product voor welke vlekken geschikt is.

Schoonmaak advies

Vermijd bij het schoonmaken zo veel mogelijk het gebruik van agressieve zuurhoudende middelen als Glassex, Dreft en vochtige schoonmaakdoekjes. Gebruik liever groene zeep of een natuursteen reiniger. Zorg ook dat er geen waterresten achterblijven door een lichtvochtige doek te gebruiken en de tafel erna direct af te nemen met een droge doek.

Voor advies over het verwijderen van vlekken verwijzen we je graag door naar de pagina met alle onderhoudsproducten, hierop staat onderaan uitgelegd welk product voor welke vlekken geschikt is.

Natuurlijke oneffenheden

Ieder blad is uniek en dat maakt jouw tafel zo speciaal. Het marmer wordt gewonnen in de natuur en heeft dus ook natuurlijke plekjes. Denk hierbij aan fossielachtige plekjes, haarscheurtjes of kleine gaatjes of deukjes in het steen. Dit wordt ook wel Taroli genoemd of kraakachtige structuur op de oppervlakte. Dit is volstrekt normaal en zal nooit tot problemen leiden.

Wil je meer weten over marmer, lees er dan hier over op onze website: over marmer

Showroom

Kan ik een afspraak maken om de tafels in het echt te zien?

Ja dat kan zeker. Neem contact met ons op via e-mail, whatsapp of telefoon om een afspraak te maken of maak gebruik van ons contactformulier. Onze showroom is gevestigd op de ’s Gravenweg 332d te Nieuwerkerk aan den IJssel

Kan ik mijn tafel meteen meenemen uit de showroom?

Dit is niet mogelijk, omdat de tafels of elders in ons distributiecentrum staan of nog moeten worden besteld.